Khánh Hà Hotel    

279 Đường Lê Thiết Hùng Phường Bắc Lệnh, Thành phố Lào Cai, Tỉnh Lào Cai - 0948113910

Price from
250,000 đ

Room Kind Room Type Services Room Price Booking

Standard (STD) Double

error image Show room detail
error image

1 giường đôi

Vòi hoa sen

Miễn phí wifi tất cả các phòng

tivi màn hình phẳng

250,000 đ

Standard (STD) Double and Single

error image Show room detail
error image

Quạt

Máy điều hòa

Màn rèm cửa

Miễn phí wifi tất cả các phòng

300,000 đ

Standard (STD) 2 giường đôi

error image Show room detail
error image

2 giường đôi

Vòi hoa sen

Miễn phí wifi tất cả các phòng

tivi màn hình phẳng

350,000 đ

Detail of Khánh Hà Hotel

Description

Bạn đang tìm kiếm một nơi lưu trú thoải mái, tiện nghi và đầy ấm cúng trong chuyến du lịch của mình? Hãy đến với Khánh Hà Hotel - điểm dừng chân lý tưởng cho những người yêu thích sự tiện lợi, không gian riêng tư. Khánh Hà Hotel tọa lạc tại 279 Lê Thiết Hùng - Phường Bắc Lệnh, chỉ cách rạp chiếu phim và những địa điểm vui chơi hàng đầu chỉ vài bước chân. Với vị trí thuận lợi như vậy, bạn có thể dễ dàng khám phá và tận hưởng vẻ đẹp của thành phố mà không cần phải di chuyển xa

Services and Offers

Internet

Free wifi

Wi-Fi in public areas

Activity and relaxing

Participation

24 hour check in

Shower

24 hour security

Check-in/check-out [private]

24 hour frontdesk

Moving

Service in Room

Carpeting

Blackout curtains

Slippers

TV [flat screen]

Eating

Convenient

Policy

The check-in and check-out process in a hotel requires a series of careful steps. When customers arrive, they provide personal and payment information at the front desk to check in. The staff then confirms the information, hands over the key and gives instructions about the hotel's amenities. When checking out, the customer pays the costs incurred and returns the key. Reservation management and additional services such as room service and restaurant are also managed in this process. The goal is to ensure that the customer's stay experience is made in the most convenient and comfortable way, while ensuring that the customer receives quality service and accurate room management.

Some helpful facts